Nincs bejelentkezve
Keresés:
Kosara üres.

CAPELLI WEBSHOP | Fodrászkellék | Kozmetika | Szépségcikk | Gyantázás | Szalonberendezés | Sminktermékek

Kezdőlap Cégünkről Szolgáltatásaink WEBSHOP AKCIÓK Rendezvények Tanfolyamok Hírek Kapcsolat


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Capelli Kft. (székhelye 3525 Miskolc, Közdomb u. 9.; cégjegyzékszám 05-09-004539; adószáma: 11385301-2-05; elérhetőségek (info@capellil.hu , +36 46 506-196; továbbiakban: Capelli Centrum) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (A Capelli Centrum és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

 

Regisztráció

 

  • A Látogató regisztráció nélkül is szabadon nézelődhet webshopunkban. A vásárlás (megrendelés) előtt kérjük az Látogatót, szíveskedjen regisztráltatni magát.
  • Bizonyos professzionális termékek megrendelést és akár az árak megtekintését a Szolgáltató szakmai regisztrációhoz köti.
  • A regisztráció során az Látogató által megadott adatokat utólag, bejelentkezés után bármikor, valamint közvetlenül megrendelés elküldése előtt módosíthatja. Az adatai és a jelszó megadása azt jelenti, hogy a regisztráció útján nyilvántartásba vett természetes személy személyesen, illetve jogi személy, vagy jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság (szervezet) képviselője a szervezet nevében jár el a vásárlás során.
  • A Capelli Centrum jogosult a szakami regisztráció alapját vizsgálni, a regisztrált felhasználót kérheti a kompetencáját  bizonyító dokumentum bemutatását. Amennyiben ennek a felhasználó nem tesz eleget, a Capelli Centrum jogosult a regisztrációs fiók törlésére, annak jellegének megváltoztatására és bizonyos termékek értékesítésének megtagadására.
  • A regisztrációt a Látogató bármikor törölheti a felhasználói fiókjába való bejelentkezés után, a Fiókom/Adataim menüpontból, illetve megfelelő beazonosítás alapján, a Capelli Centrum Ügyfélszolgálatán.
  • A regisztrációkat a rendszer automatikusan törli ha 1 évig nem történik bejelentkezés.
  • A Capelli Centrum-t nem terheli semmilyen felelősség, ha a regisztrált felhasználó jelszavát elfelejti vagy azt másnak tovább adja
  • A Capelli Centrum-t nem terheli semmilyen felelősség, ha a regisztrált felhasználó a regisztráció során nem valós vagy nem a saját adataid adja meg
  • Regisztrációt csak 16. életévét betöltő személy végezheti el

  • Regisztrációt csak saját nevében, vagy cég nevében, melynél Ön név szerint eljár végezhet


Bejelentkezés
A regisztráció érvényesítését követően már bármikor személyes azonosítója vagy email címe és jelszava segítségével tud bejelentkezni az Ügyfél. 

 

Hírlevélre jelentkezés
Az Ügyfeleknek és látogatóknak lehetőségük van hírlevélre való jelentkezésre. Ezt regisztráció folyamán, az erre külön kialakított menüpontban vagy felhasználói fiókba való bejelentkezésnél, az adati módosításánál is lehetősége van. A hírlevélre való jelentkezésnek nem felétele Regisztráció megléte és a regisztrációknak sem feltétele a hírlevélre történő jelentkezés. Hírlevelekről bármikor lejelentkezhet  felhasználói fiókba való bejelentkezésnél, a kiküldött hírlevelekben található leíratkozó linkkel. A hírlevélre való jelentkezést a rendszerünk vagy munkatársaink automatikusan törlik, amennyiben levél küldés után vagy közben a megadott email címmel hibát tapasztalunk. Hírlevélre csak saját nevében, vagy cég nevében, melynél Ön név szerint eljárva jelentkezhet.

 


Termékek, árak
A webshopban megtalálható legtöbb terméket megrendelheti online. A termék ismertetőjénél megtalálja a termék űrtartalmát/méretét/kiszerelését és árát is, amely az ÁFÁ-t is magában foglalja, a szállítási költséget nem. A minimum rendelési érték nincs. A webshopból való vásárláshoz igénybe vett hálózati hozzáférés és egyéb távközlési szolgáltatás díjai az Ügyfelet terhelik. A Capelli Centrumnak jogában áll, bizonyos akciók folyamán, adott terméket akciós áron, csak bizonyos feltételek teljesítéséhez kötni. Amennyiben a megrendelő a feltételeket nem teljesíti, nem jogosult a kedvezményes ár igénybevételére. A Capelli Centrum a webshopon megadott árak változását fent tartja. Amennyiben a megrendelt termék webshopon jelzett ára nem felel meg a valóságnak (pl: adminisztációs hiba), úgy a megrendelőt arról értesíti. A megrendelőnek joga van a megrendelést visszamondani, amennyiben az ár eltérés számára nem elfogadható. A ténylegesen fizetendő ár, a megrendelés szóbeli vagy írásbeli visszaigazolásakor megadott ár. A Webshopon lakossági és úgynevezett professzionális termékek is találhatók. Bizonyos professzionális termékek értékesítését a Capelli Centrum feltételekhez kötheti (pl. tanfolyam, szakvizsga, etc. megléte). Bizonyos professzionális termékekre a Capelli Centrum a Szakmai regisztrációval rendelkező Ügyfelek részére kedvezményesebb árat biztosít (szakmai ár).

Megrendelés, a szerződés létrejötte
Kérjük az Ügyfelet, hogy a kiválasztott termékeket helyezze a kosarába. A kosár tartalmát szabadon változtathatja. Kérjük, ellenőrizze a kosárba helyezett termékeket és annak árait is. Ha az ellenőrzést követően megtöltött kosarát "rákattintással" az Ügyfél elküldi, a kosárban lévő valamennyi terméket megrendeli. A bevitt adatokat a megrendeléskor is, azok elküldése előtt javíthatja az Ügyfél. Az adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem javíthatók. Új megrendelés során adatait természetesen módosíthatja. A szerződés nem tekinthető írásba foglaltnak. Megrendeléseiket munkanapon 8 és 17 óra között fogadjuk és dolgozzuk fel. Az ettől eltérő időpontban elküldött megrendeléseket a legközelebbi munkanapon fogadjuk és dolgozzuk fel. Az elküldött, kiválasztott termékekkel megrakott kosár (megrendelés) megérkezését a webshop vásárlást támogató rendszer automatikusan, elektronikus levél útján vissza jelzi. A visszajelzés még nem jelenti a megrendelés elfogadását. Ezt követően a Capelli Centrum vevőszolgálati munkatársa az Ügyfelet telefonon vagy e-mailben megkeresi az esetleges szállítás időpontjának megerősítése, annak díja végett, valamint a termékek készlethiányával való információk miatt. Ilyenkor a megrendelés feltételeit a Capelli Centrum  munkatársának már nem áll módjában módosítani. A visszaigazolás megtörténtével (azaz, ha a telefonbeszélgetés, vagy e-mail váltás megtörtént), az Ügyfél (illetve az Ügyfél által képviselt szervezet) és cégünk között létrejön a szerződés. 

A szerződés nyelve, az alkalmazandó jog
A szerződés magyar nyelven jön létre és rá a magyar jog az irányadó. 

Az ár megfizetése
A fizetési módot a megrendeléskor választhatja meg. A fizetés történhet készpénzben a házhozszállításkor (utánvét). Készpénzes fizetés esetén utánvét díjat számunk fel. (Részleteket látsd a Szállítási díjak menüpontban) 

A házhozszállítás teljesítése
A szállítás teljesítéséhez szükséges szállítási címet és az átvételre alkalmas időpontot (időhatárokat) a megrendeléskor jelezheti az Ügyfél, a megjegyzés rovatnál. A beérkezett megrendeléseket 2 munkanapon belül a Capelli Centrum visszaigazolja. A szállítás teljesítéséhez szükséges magyarországi szállítási címet és az átvételre alkalmas időpontot (időhatárokat) a megrendeléskor az Ügyfél választhatja meg. Külföldi címre szállítandó megrendelést, csak a Felek közti külön megállapodás útján teljesít a Capelli Centrum. A szállítás időpontját a Capelli Centrum a visszaigazolás során közli a megrendelővel. Amennyiben a szállítási határidő az Ügyfél számára nem elfogadható, minden kötöttség és költség nélkül visszamondhatja a rendelést.

Készlethiánnyal kapcsolatos kitételek
Amennyiben a megrendelt termékek vagy azok egy része nem áll a Capelli Centrum raktárkészletében, a Capelli Centrum a visszaigazolás folyamán az Ügyfélnek jelzi, és az Ügyfélnek lehetősége van a megrendelést visszamondani illetve egyedi feltételeket kötni vagy a megrendelést módosítani.

 

 

ELÁLLÁS JOGA, TERMÉK VISSZAVÉT

 

  • A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében az Ügyfél a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
  • AZ ELÁLLÁSI JOG NEM ILLETI MEG A VÁLLALKOZÁST, AZAZ AZ OLYAN SZEMÉLYT, AKI A SZAKMÁJA, ÖNÁLLÓ FOGLALKOZÁSA VAGY ÜZLETI TEVÉKENYSÉGE KÖRÉBEN JÁR EL.
  • Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ügyfél, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
  • A termék visszaküldésének költségét az Ügyfélnek kell viselnie, a Capelli Centrum nem vállalta e költség viselését.
  • Az elállási jog gyakorlása esetén az Ügyfelet a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Capelli Centrum azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
  • Nem illeti meg az elállási jog az Ügyfelet olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Ügyfél utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
  • Az Ügyfél szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát:
    • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza
    • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel
    • Gyorsan romló élelmiszerek illetve természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okokból) vissza nem szolgáltatható termékek (például golyósdezodor, fogkefe, fehérnemű, masszázsolaj, szexuális segédeszköz, kozmetikumok, étrendkiegészítők) esetén.
    • Capelli Centrum a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget az Ügyfél részére, beleértve a szállítási díjat is.
    • A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli.
    • Az Ügyfél köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Capelli Centrum részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Capelli Centrum címen leadni.
    • Az Ügyfél akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.
    • Az Ügyfél kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a Capelli Centrum vállalta e költség viselését. A Capelli Centrumnak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.
    • Az Ügyfél kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.
    • A visszatérítést a Capelli Centrum mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy az Ügyfél bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
    • Amennyiben a Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Capelli Centrum elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Capelli Centrum. A megrendelt terméket postai úton, futárszolgálat segítségével vagy személyesen leadva az üzletben juttathatja vissza az Ügyfél a Capelli Centrum részére.
    • Az Ügyfélnek kiemelten ügyelni kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése az Ügyfelet terheli! A termék visszaérkezését követő 14 napon belül az Ügyfél által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a Capelli Centrum a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.
    • Az Ügyfél egyéb panaszával is megkeresheti Capelli Centrumot a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

 

 

 

JÓTÁLÁS

 

A Capelli Centrum termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

 

A jótállás időtartama (a jótállási idő): a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Capelli Centrum vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

 

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Ügyfél részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Capelli Centrum, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás
  • elemi kár, természeti csapás okozta

 

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén az Ügyfél:

  • elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Capelli Centrum a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével az Ügyfélnek okozott érdeksérelmet.
  • ha a Capelli Centrum a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha az Ügyfélnek a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, az Ügyfél - választása szerint - a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Capelli Centrum költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

 

Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Capelli Centrum köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

 

A kijavítást vagy kicserélést - a termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni. A Capelli Centrumnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

 

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

 

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt az Ügyfél a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

 

 

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Capelli Centrumot terhelik.

 

A Capelli Centrum a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

 

Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen.

 

A jótállás nem érinti az Ügyfél jogszabályból eredő - így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési - jogainak érvényesítését.

 

 

 

KELLÉKSZAVATOSSÁG

 

Milyen esetben élhet az Ügyfél a kellékszavatossági jogával?

Az Ügyfél web shopot üzemeltető Capelli Centrummal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg az Ügyfelet a kellékszavatossági igénye alapján?

Az Ügyfél - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

  • kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Capelli Centrum számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
  • Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Capelli Centrum költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

 

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban az Ügyfél viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Capelli Centrum adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti az Ügyfél a kellékszavatossági igényét?

Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Az Ügyfél a Capelli Centrummal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető Capelli Centrum nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az Ügyfél által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

 

 

TERMÉKSZAVATOSSÁG

 

Milyen esetben élhet az Ügyfél a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén az Ügyfél választása szerint - kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Milyen jogok illetik meg az Ügyfelet termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Milyen határidőben érvényesítheti az Ügyfél termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉNTÖRTÉNŐELJÁRÁS

 

Az Ügyfél és a Capelli Centrum közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

 

Az Ügyfél kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

 

A Capelli Centrum az Ügyfél által nála bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

 

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon az Ügyfél rendelkezésére kell bocsátani.

 

Ha a Capelli Centrum az Ügyfél szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról - az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is - 5 munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni az Ügyfelet.

 

A Capelli Centrum a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított 3 évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

 

A Capelli Centrumnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

 

 

 

 




Felhasználóinév vagy email cím:

Jelszó:

Elfelejtette jelszavát?


Capelli Kft.
Tel: 06 20 32 66 575
E-mail:info@capelli.hu
BenGa SOFT